Напрями методичної роботи СЗШ №20

-

Наші технології

Середня загальноосвітня школа № 20 м. Львова функціонує у старовинному приміщенні, збудованому 1890 році  по вул. К. Скидана, 18  в  історичній  частині міста Львова. У 2013-2014 н. р. відкрито один перший клас з поглибленим вивченням англійської мови (наказ управління освіти ЛМР ДГП № 199  від 25.04.13.)  Приміщення, яке займає перший клас має площу 61,6 м.кв. Кімната світла, сонячна, оформлена у народному стилі. Клас забезпечений телевізором, комп’ютером, магнітофоном, що сприяє активізації навчальної діяльності учнів. Для організації відпочинку учнів створено ігрову кімнату. Першокласники мають можливість використовувати комп’ютерний  клас для проведення вільного часу. Активний відпочинок учнів здійснюється через рухливі, народні ігри, що проводяться у малому спортивному залі, який має відповідну матеріальну базу. Учитель першого класу Матушевська Г.С. використовує у своїй роботі інтерактивні технології навчання: ігрові, мультимедійні технології, технології  кооперативного та особистісно-зорієнто-ваного навчання.

Дані технології сприяють :

  • Формуванню в учнів мотивації до навчання;
  • Перебуванню у приязному,комфортному середовищі;
  • Застосуванню нових знань на практиці й використанню отриманої інформації;
  • Повному залученню до процесу навчання всіх учнів.
    Учитель першого класу Матушевська Г.С. на уроках фізкультури шукає індивідуальний підхід до кожного вихованця- зацікавити, захопити, надихнути ,пробудити в ньому особистість. Допомогти учневі пізнати не тільки світ, але й самого себе. Вчить дітей бути здоровими. Учитель англійської мови Крутій Л.І. комунікативний підхід у викладанні англійської мови здійснює через реалізацію проектних, мультимедійних технологій. Учитель англійської мови Колодницька  Г.Р. використовує у навчальній діяльності учнів  сюжетно – рольові ігри, які  моделюють інтерактивний характер спілкування.  Впровадження комунікативного принципу здійснює  через діалог, реалізацію технології кооперативного навчання.
 
 

Інтегрований урок «Панорама середньовічного міста. Середньовічний лицар»

 Інтегрований урок в 7 класі «Панорама середньовічного міста. Середньовічний лицар» був проведений на основі вивчення теми «Середньовічні міста Західної Європи» з всесвітньої історії та змісту роману В. Скотта «Айвенго» у формі конференції, на якій учні ділилися відомостями, здобутими самостійною пошуковою діяльністю з додаткових джерел, підготовленими завчасно.

Після вступного слова Шульгатої Наталії Петрівни, вчителя історії та Сізової Наталії Борисівни , вчителя світової літератури, про середньовіччя в Європі виступили з доповідями учні Гавришко Н. («Причини виникнення та особливості життя середньовічного міста») та Ценюх О. («Зовнішній вигляд середньовічного міста»).

 

 

    Учитель історії Шульгата Н. П. нагадала про причини та особливості виникнення лицарства. Повідомлення учнів про лицарів (Вантух О.), їхні обладунки (Лятавський Є.), кодекс лицаря (Каравська

А.) та цікава змістовна екскурсія експозиціями музею «Арсенал», яку провів науковий працівник Олешко О. С., закріпили і розширили знання учнів з теми «Середньовічне європейське суспільство», звернули увагу та допогли встановити зв’язок між кодексом і поняттями лицаря та боротьбою міст за самоврядування, підготували учнів до вивчення нової теми з всесвітньої історії «Господарське та повсякденне життя в середньовічній Європі», збудили уявлення щодо реалій доби середньовічя, описаних в романі В. Скотта «Айвенго».