Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек "Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя" (жовтень 2017)

29.10.2017 21:36

Здоров’я людини це найбільше багатство, яке ми отримуємо з появою на цейсвіт.

 

Мета цьогорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек:

  • ·Розвивати здатність і бажання  дотримуватися здорового способу життя.

Було оформлено книжковий перегляд «Здоров`я людини-багатство країни».

Спортивні хвилини здоров`я «Рух-це здоров`я, рух-це життя» 1 клас (06.10.2017)

 Під час спортивної хвилинки діти могли зрозуміти, помірні  фізичні навантаження корисні для здоров`я. Вони знімають напруження і покращують настрій і працездатність.

Творчий проект «Щоб здоров`я добре мати, слід про нього змалку дбати» 4 клас.(06.10.2017)

За допомогою творчого проекту, діти могли більше дізнатися про здоровий спосіб життя, харчування, фізичні навантаження, вітамінізацію організму,загартованість. Могли показати свої знання в малюнках і проектах які вони підготували.

Творча майстерня «Здорове дерево-життя» 5 клас.(09.10.2017)

Ще один не менш цікавий проект  підготували учні 5-го класу. За допомогою дерева, яке символізувало життя, діти могли пригадати і показати це у творчості що потрібне для здорового росту та розвитку.

Візуальний арт-колаж «Здоров`я на тарілці» 8 клас.(13.10.2017)

Учні 8-го класу могли показати свої здібності створивши тарілку здоров’я в якій виклали здоровий підхід до здорового харчування. З допомогою такої харчової тарілки, учні могли зрозуміти що їжа, на тарілці має бути різноманітна та збалансована. 

Ігрова програма здоров`я «Здоров`я-найдорожчий скарб» 2 клас(13.10.2017)

 Учні 2-го класу  проявити свої знання у ігровій формі. Для цього вони виконували різноманітні завдання.  

Валеологічне меню «Смачного!» 5 клас.(29.10.2017)

Учні в ігровій формі могли навчитися про те як правильно вибирати продукти, за якими нормами, а також познайомитись з кухньою найближчих країн.